Kosár

Házhozszállítás

Házhozszállítás

A megrendelt árut a megrendelést követő 24/72 órán belül házhoz szállítjuk saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével. Ettől eltérő esetben a szállítás pontos idejét egyeztetjük Vásárlóinkkal. A hétvégén vagy ünnepnapokon beérkezett megrendelés a munkaszüneti napot követő első munkanapon kerül feldolgozásra.

Szállítási díjszabás:
Nettó 25.000 Ft (bruttó 31.750 Ft) összeg feletti rendelés esetén: díjtalan!*
Nettó 25.000 Ft (bruttó 31.750 Ft) összeg alatti rendelés esetén: 2500 Ft+ÁFA (bruttó 3175 Ft)*.

*A szállítási díjak 120 cm hosszúságot, 70 cm szélességet és 60 cm magasságot, valamint 200 kg összsúlyt meghaladó küldemények esetében nem érvényesek! Ilyen küldemények szállítására ügyfélszolgálatunk egyedi árajánlatot készít.

Személyes átvétel

Megrendelőinknek lehetőséget biztosítunk a megrendelések személyes átvételére telephelyünkön. A webáruházban rendelhető termékek közül nem mindet tartjuk raktáron, ezért a megrendelés leadása után minden esetben telefonon vagy e-mailben visszaigazoljuk az áruátvétel lehetséges időpontját! Amíg kollégáink nem igazolták vissza a pontos átvételi időpontot, addig kérjük NE induljon el a megrendelésért!

Telephelyünk címe: 2142 Nagytarcsa, Déri Miksa utca 8.
Telefon: +36 1 999 6346+36 1 431-0234
E-mail: kereskedelem@apoffice.hu

Nyitvatartás:
H-Cs: 8-16h-ig, P: 8-15h-ig,
Szo-V: ZÁRVA

Fizetési módok:

Első vásárlás esetén kizárólag készpénz/utánvét vagy előre-utalás.
Házhoz szállítás esetén készpénz/utánvét, előre-utalás, normál banki utalás.
Személyes átvétel esetén készpénz, előre-utalás, normál banki utalás.
Bankkártyás fizetésre sajnos nincs mód telephelyünkön.

Bélyegző rendelés
Toner kereső
Reklám- és ajándéktárgy