Kosár

Magunkról

Az AP-OFFICE Kereskedelmi és Tanácsadó Kft. 2011-ben alapított, magyar tulajdonban lévő vállalkozás.

Csapatunk innovatív ötletekkel és fejlett megoldásokkal teremti meg a minden szempontból költséghatékony áru- és szolgáltatás beszerzés feltételeit.

Minden erőforrásunk - legyen az ember vagy gép - azt a célt szolgálja, hogy partnereink a napi feladatok elvégzése során a kényelmes, kreatív, hatékony munkára koncentrálhassanak. Munkatársaink szaktudása, és partnereink iránti elkötelezettsége garantálja ügyfeleinknek az elégedett és nyugodt légkörben történő munkavégzés professzionális körülményeit.

Számunkra természetes, hogy a legtöbb vállalat és intézmény racionalizálja beszerzési folyamatait.

Együttműködésünk hozzásegíti minden partnerünket ahhoz, hogy munkatársaik termelékenyebbek legyenek csökkenő működési költségek mellett.

Szakmai tapasztalatunk a garanciája annak, hogy mindeközben az áru és a szolgáltatás minosége nem esik áldozatul a csökkenő költségeknek.

Partnereink napi tevékenységét a beszerezni kívánt áru vagy szolgáltatás kiválasztása során munkatársaink lelkiismeretes és szakértő tanácsadása mellett papír alapú katalógus, és egyedi fejlesztésű webáruház segíti.

 

A több mint 20 000 árucikk olyan minőségi termékekből álló választékot biztosít, amelyben hiánytalanul megtalálható minden, ami egy vállalat vagy intézmény mindennapos működéséhez szükséges lehet.

A hagyományos termékcsoportokon túlmenően irodabútorok, irodatechnikai és IT kellékek és eszközök, de akár élelmiszerek, épületüzemeltetési, konyhai, és higiéniai termékek találhatóak meg kínálatunkban.

Ránk bízhatja irodai berendezéseinek karbantartását, teljes körű üzemeltetését is.

A megrendelések teljesítésére országosan 24-72 órán belül kerül sor. A kényelem jegyében mód van akár az íróasztalra szállításra is, ahol ügyfeleink munkatársai a megrendelt árut közvetlenül a saját asztalukhoz kapják.

Hozzáértő tanácsadással segítjük, és rövid határidővel kivitelezzük egyedi arculati termékek (kiadványok, bélyegzők, borítékok), céges ajándékok gyártását.

Értékesítő munkatársaink akár személyesen is, dedikált ügyfélszolgálati munkatársaink pedig telefonon állnak ügyfeleink rendelkezésére, hogy biztosítsák a kényelmes és hatékony munkavégzést.

Partnereinket folyamatosan tájékoztatjuk az új termékekről és megoldásokról, valamint az aktuális akciókról.

 

Cégünk az ÉMI-TÜV által tanúsított MSZ EN ISO 9001:2009 és MSZ EN ISO 14001:2005 minőségirányítási és környezetközpontú irányítási rendszert működtet.


Töltse le cégbemutatónkat!

Bélyegző rendelés
Toner kereső
Reklám- és ajándéktárgy